Spa Ala Rebeccastyle ;)

Heyyy
Ni som bor i stockholm, är ni inte trötta på all denna snö?! De sjukt asså :o usch usch, * brr*
jaja iaf ;) Idag så hade jag faktiskt tänkt att bada bubbelbad, huur sköönt som helst!:D
Brukar alltid ha levande ljus med också, riktigt mysigt och avkopplande! Fast de får bli efter promenaden i den kalla kylan, Min käära kompis lyckades övertala mig.. men men, de passar ju endå perfekt! Man kommer hem efter kylan och hoppar sedan in i ett varmt bad... mmmmm härligt;)<3
Hur som helst, så får vi se ifall jag orkar blogga mer sen... har faktiskt inte haft någon lust alls att göra det...! :o
tyvärr tyvärr... jaja, ska rulla vidare! Pussar ♥/R
Förresten, påminn mig om att jag ska lägga in en bild på min vackra *host* mobil sen;)


Kommentarer
Postat av: - | | Carro | | -

Hehe jasså, drömmar om Depp är aldrig fel xD!!! Han börjar dock bli gammal men är ju fortfarande fräsch ;)



Hehe, jo man börjar ledsna på snön..gillade vintern förr men har kommit på att jag inte är nån vintermänniska ändå..

2010-03-04 @ 19:11:31
URL: http://carolinedream.blogg.se/
Postat av: simone

sV: TACK! :D Toppenbra med mig här, hur mår du själv.. måndagsångest? :P

2010-03-07 @ 17:56:09
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0