Påväg in mot stan!

Hej vänner!
Jag ska kila in till stan med syrran( och min gudfader som vi ska träffa där, förhoppningvist!) om ett tag ;) Vi ska SHOPPA <3_<3 åh ni har ingen aning om hur sugen jag har varit på att köpa kläder! Iaf, vi ska även käka där, vet inte exakt va de blir för nått men men!:D
Jag kanske kan ta bilder på va jag köpte...om jag orkar (a) iaf, igår så va jag på bio med Elif, vi såg på "Its Complicated", den va helt oki! Den va varken tråkig eller rolig.. HAHA nä men asså, jag skulle nog beskriva det mer som.. "vuxenhumor", om ni förstår va jag menar? ;) jaja, den började kl 18:15 och slutade vid halv nio ungefär... Så vi var hemma vid 21:30 ;)<3 Har ni märkt att jag är en väldigt hård kritiker när de gäller filmer haha! De kan dom som har varit på bio med moi bevittna haha ;D * blink blink *
jaja ska börja fixa mig nu! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0