Flera affärer och käk senare.....

Tjena!
Nu har jag äntligen kommit hem från stan! De va faktiskt ganska lugnt, inte alls mycket folk! ;) ( tack och lov!)
anyway, min gudfader, JAG * host * slösade bort ungefär 1000+ ungefär :D haha jag vet, jag är lite dyr i drift men men...!
Jag köpte två tröjor...eller va man kan kalla det, koftor typ ^^;), linne, smink som gick på 600 spänn, riktigt bra märke, plus att man ser naturlig ut!:D Jag tycker att alla borde spara pengar och slösa bort det sedan på dyrt och bra smink! En åsikt bara men iaf;D sen köpte jag ett par... hm.. va ska man säga... "kvinnliga chinos" typ.. eller nja nej , jag köpte ett par beiga( stavning? ) jeans helt enkelt, hittade ett par på ZARA, dom sitter perfekt vid rumpan och benen etc ;) så de bra det! hrfm, iaf... va köpte jag sen?.... Inget mer tror jag.. sen så käkade vi inne i stan där också, kebab <3_<3 de va huundra år sen jag åt det sist! Men de va inte riktigt som förväntat.. de smaka, konstigt.. :o kan inte riktigt sätta fingret på va de smaka men de va äckligt iaf :o its a shame, men jaja! Kan nog slänga in lite bilder sen;)<3
puss loveyah! $_$

(PS. ni som inte tror att allt gick över 1000, kan gärna komma hit så kan vi disskutera priset och så kan jag ju visa kvittot när vi endå pratar....puss ;) )


Kommentarer
Postat av: paij

SV: tack :))

2010-03-02 @ 11:28:35
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0