Trött nattuggla.......

Hej kära bloggläsare!

Jag har varit lite slarvig med uppdateringen men de ska ändras, de kan jag lova! (a)
iaf, som sagt så åkte jag hem till Sofie och jag skulle sova över där!........ Men....
saken va den att när jag väl klev av på den buss stationen jag skulle av på så visste jag inte vägen hem till henne(!!) och de va SKIT KALLT ute! Jag har aldrig upplevt en sån kyla! Jag frös bokstavligt talat till en snögubbe!:(<3
HAHAA men Sofie hade tålamod och förklarade sedan den exakta vägen.. hm anyway, Hon mötte upp mig precis utanför hennes port och de första jag gjorde va att kasta mig över elementet...... åh de va så skööööööönt att få värme , herregud! ...... Hm , va mer? Justeja!

Vi hade hyrt en lägenhet precis vid samma bygnad där och de va ytterst trevligt! Vi kollade på en skräckis, eller skräck och skräck.... De va en sån här film som man fick tänka efter och hänga med på slutet, älskar sånna filmer! Den heter " The others" med Nicole Kidman... hm, och vi åt en massa med nachochips (?) och åt kexchoklad och jag jag fick såklart ta konsekvenserna över det eftersom jag ääääälskar att äta på nätterna och jag fick skit ont i magen! Jag tror jag va förstoppad eller nått hahahahaha, satt på toa och försökte tömma..ehm,termen hahah men de gick inte bra... men aja! OROA ER INTE GOTT FOLK, de gick över efter ett tag , ( tack gud!), iaaaaaaaaf...... Sen så vakna jag igen kl 9:12 och tjejerna sov fortfarande, strax därpå vakna sofie efter några minuter och då blev jag trött igen men gissa om jag fick sova igen? svar NEJ, varför ska alla störa min skönhetssömn? hmhm, jaja skriver mer sen!
Loveyah bi*ches!:D<<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0