Lingonveckan.... ett stort NEJ!

Hej älsklingar!
Tänkte uppdatera igår men var för trött för det...
Igår så va det en riktigt lyckad kväll ;)<3 Vi hade som sagt en klassfest i skolan vid ungefär sju tiden ( 19:00 ),
och alla klasskompisarna var där =) , De va jätte trevligt och det hände både det ena och det andra!
Vi körde sanning och konsekvens och såklart så måste någon driva med mig och säga till en kille i vår klass
att pussa mig på kinden, visst är det ingen stor grej direkt, men de va ingen höjdare heller (!!)
Anyway, samma kille som pussade mig på kinden bjöd upp mig för att dansa en klassiker som alltid finns med, tryckaren, för att inte vara oförskämd tackade jag ja.. dansen va helt okej, eller nej nu skojar jag..... de va katastrofalt! Han höll helt fel och jag kände mig illa till mods nej nej nej, aldrig mer haha!
Iaf, festen slutade ungefär vid 23:00 och när jag väl kom hem kröp jag genast i sängen och börja sms med
Mr.Loverboy, och vi smsa till ungefär kl 2:34?.... Vaknade sedan nästa morgon(idag) kl tolv med "oväntat" besök..... Lingonveckan, ÅH NEJ! De är det sista jag behöver........ suck!
aja ska kila iväg och göra mig iordning för jag ska hem till sofie älsklingen snart!<3
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0