Home sweet home!


TJA ÄLSKLINGAR!

N
u är jag äntligen hemma från min långa promenad till vivo med min sötnos Johanna ;)(L)
Alltid trevligt med lite sällskap! iaf, jag gick runt i vivo i ungefär en kvart pga av att jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle köpa (haha!) iaf.... bortsett från att jag skulle köpa ostbågar så köpte jag kladdkaka och läsk samt en skvaller tidning! åh de gillar vi haha ;);) De var faktiskt ett bra tag sem jag köpte kladdkaka...... anyway, nu ska jag börja plugga lite inför ett förhör som vi ska ha imorgon på fysik och kemi!
Ytterst tråkigt men men... ska slänga in en bild på min kladdkaka och skvallertiding haha, blink blink!
Cya never wanna beyah (L)!



Kärlek till folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0