Hemma!

Chacha!
Nu är jag är jag hemma, pappa kom och hämtade mig, tack och lov! Jävla bussar som är försenade och massa skit... på tal om förseningar! Idag så vakna jag kl halv nio, fixade mig och åt etc, Jag skulle ta bussen som kom 9:45 men kom ditt fem minuter tidigare ( brukar alltid missa bussen annars) iaf, och sen kom abbe där och vi vänta.. och vänta.... MEN BUSSJÄVELN KOM ALDRIG, de gick en halvtimme och vi stog där och frös arslet av oss, så jag ringde matilda som redan va i skolan dåra, och då hörde man mollie i bakgrunden och hon sa att hennes farsa kunde komma och hämta oss! Gissa om de va ett hallelujamoment!:D Så vi gick till vivo där jag och abbe skulle vänta på hennes pappa, och JUST precis då hennes pappa kom...... ser vi bussen åka dära....... fyfan! HAHA, lite roligt.. hoppas att ni förstår historian men men!
anyway, * harkel * Jag är riktigt sugen på burn.. kanske ska ta och köpa lite senare;)<3 jajaj!
Ciao! /RC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0