hej kära läsare!

Hej sötnosar!
Nu ska jag äääntligen uppdatera lite min blogg, förlåt så mycket för att jag har varit så slarvig med det! :/<3
vet att mina älsklingar är sura på mig för det men va ska jag göra? de inte lätt när man har så mycket fans och ett fullbokat schema! (a)<3 nåväl, kom precis hem från sofie som jag varit med sen kl två ungefär?... Yes yes, de va riktigt roligt, ett gott skratt va exakt det jag behövde! :D, vi spelade spel och jag eh, torskade.... lite... bara lite! (a) nää men, jag lärde mig med tiden, övning ger färdighet!! Jag åt även hemma hos dom och de va riktigt trevligt och mysigt:)<3 de va jätte gott! Fem stjärnor till sofies Mammas matlagning! :D hm va mer?,  vet inte riktigt va jag ska skriva eftersom jag är lite full på trocadero just nu haha :D ( min och alices favvo drink! (a) blink blink! ), iaf hmhmhmhmh..........
japp de var det för tillfället! ska uppdatera mer snart.. i promise!
Förresten,  va ska ni göra under helgen? =)<3
puss/ Rebelicious


Kommentarer
Postat av: alice<3

ofc :) Trocadero in my heart<3 hah, specilet när jag dricker det med dig :))) Hah, puss!

2010-02-05 @ 22:41:45
URL: http://moreofalice.blogg.se/
Postat av: RC

hahaha aw:D jaa de äger att dricka med dig sötnos hahha!:D<3

2010-02-05 @ 22:59:36
Postat av: tilda

Haha becca men var inte du grym på spel :)<3?

2010-02-07 @ 09:17:50
URL: http://tildubralis.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha njaaaaa, jag har aldrig sakt att jag var dålig (a), nää men de va lite svårt att lära sig... host host

2010-02-07 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0