Fräsch och snygg ;)

tjatja!
Saknat mig? För jag har saknat er * fniss * hm aja, ska berätta lite om va jag har gjort idag! ;)<3
spännande, va? ;);) * blink blink *
iaf, idag så har jag och syrrorna åkt till IKEA för att kolla in lite nya möbler till min syster som precis flyttat!
Fast först så åkte vi till HM och kolla lite på kläder och jag letade efter en ny bikini som de flesta av er lär få se på gympan!;) woho, iaf! Och som tur hade jag 150 kr i present kort så jag köpte den såklart, och ansiktsmasker! ;)<3
Efter att vi åkte från HM så åkte vi till ikea där vi som sagt kollade runt...... Vi käkade även där, jag beställde en av mina favoriträtter, Filet Mignon med pommes och bearnaisesås med sallad! :D Riktigt delikat må jag säga!:D
JAJAJAJ , anyway..........  Efter några timmar och flera affärer senare så åkte vi hem och så gick jag iväg för att vara med elif! :D vi gick en promenad och drack burn <3_<3 sen så gick vi till Sofies port hahah där vi brukar sitta och snacka lite:D Jag visade även upp min schnygga bikini för henne hahahah, roligt roligt... Hm va mer? Justeja, så jag kom hem för en timme sen och jag hoppade in i duschen , rakade mig, tvättade håret, smörjde in mig och gjorde ansiktsmask;) hääärligt,
känner mig riktigt fräsch och taggad inför skoldagen! * host host * , jaja...!
Ha de bra mina fans (a) Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0