Arg som ett Bi.

Hej vänner!
Idag har jag inte gjort så mycket, hjälpte min syster att flytta , de va riktigt tråkigt och de värsta va att jag frivilligt ville hjälpa till vilket jag väl ångrade när jag va där! Iaf,  Snart ska jag och syskonen åka och bowla så de ska bli roligt! Måste få rensa tankarna eftersom de har hänt så mycket, och de just därför jag är riktigt förbannad både på mig själv och Mr.Loverboy, ååh gud hjälp mig! Aja, ska inte berätta mina problem för er för de är del av mitt privat liv! ;)<3
Aja ska kila iväg och käka rulltårta :D mums!
kyss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har hänt gumman? :( <3 vad roligt, jag har typ inte bowlat på 1000000 år o: haha ;)

2010-02-06 @ 19:00:51
Postat av: Sofie!

Åhhhhhh... Jag lider verkligen med dig... asså om jag ser han ska jag slå till han på käfften!!!!! >:D (djävul)

HAHAHAHAHAH, XD ha det så roligt!

2010-02-06 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0